Alla inlägg under februari 2011

Av Camilla - 24 februari 2011 22:45

Var det någon annan som kollade på Landskampen ikväll?? Jag skäms uppriktigt över Pernilla Wiberg, fyy faan så fult hon betedde sig när dom åkte längdskidor, hon knuffades (så hårt att norskan föll) och satte staven för norskans skida så hon trillade och när norskan försökte åka om så prejjade hon ut henne från banan både på vänster och höger sida så hon ramlade åter igen. Hon bad Pillan flera ggr att lägga av. Hade god lust att skrika LÄGG AV till henne. För sådär beter man sig inte.. Och vore jag hon så hade jag skämts nåt så fruktansvärt efteråt. Nej du Pillan SKÄRPNING!! Det var då helt rätt att Norge vann så det så!

Av Camilla - 24 februari 2011 22:43

  


Nu blev bilden väldigt liten, men ja om ni har samma tankar som jag så är det inte som det ser ut...

Av Camilla - 24 februari 2011 22:40

Hovrätten har väldigt bra reklam just nu..


  

Av Camilla - 16 februari 2011 17:45

Hann inte mer än in på jobbet förrän jag kände att det här kommer aldrig gå! Sprang in på toaletten, nu hade min magsjuka brutit ut :( jag som var så glad att ja klarat mig! sen mötte min snälla chef upp mig o det var bara att åka hem igen.. Har sovit precis hela dagen idag, tur att Anders var hemma ändå! Jag hade inte orkat vara uppe.

Av Camilla - 15 februari 2011 19:57

Hmm ja vet snart inte vad jag ska säga längre, tror knappt på det själv...

Förra veckan var det magsjukan här hemma, sån "tur" var bara Max som var dålig i torsdags. Efter detta har Liam inte rört mat, han har tagit 1 lr 2 tuggor och sen kom kväljreflexen så då har han fått spotta ut efter att han hamstrat maten i kinden. Lite yoghurt har han fått i sig per dag och det är inte ens en mugg. Nu ikväll ringde jag jouren och bad om en tid då jag misstänkte halsfluss. Väl där tyckte doktorn det såg bra ut och sa att han skulle bli förvånad om det var halsfluss, jaha tänkte jag vad skönt att jag hade fel! Men vi tog lite prover utifall att. Sen tog det ett tag, kom tillbaka till läkaren igen.  "sa jag att det såg bra ut?" -Ja  "Sa jag att jag skulle bli jätteförvånad?" -Ehmm jo

"Ja även som läkare blir man förvånad ibland, er son har halsfluss"


Jahapp dom fick iaf 1 dag på dagis denna veckan då, blir vabb för A igen. Nu ska Liam få pencillin i 10 dgr 3ggr om dagen plutten =( inget säger han heller! Vi har frågat om han har ont. Jag gick på känslan och tur var väl det!


  


Känns som vi haft allt nu va??


  

Av Camilla - 11 februari 2011 14:39

Jahapp då var de dags för magsjukan då!! Inatt när jag precis skulle lägga mig hörde jag att nåt var fel med Max, han blev också väldigt ledsen och ropade på mig. När jag kommer upp är det första jag ser att sängen är full med uääk ja ni fattar nog!! Slet bort allt o ner i tvättkorgen, av me alla kläder o tvätta av honom. Sen hade han en hink precis bredvid sig under natten o tur var väl det!! Det räddade våran säng iaf... Usch va inge kul o se honom så ledsen :( inget man kan göra heller. Han har iaf fått sova emellan till skillnad från en annan. Så fort han gjorde minsta ljud ryckte jag till o kollade honom. Känner mig rätt seg idag, kanske inte så konstigt. Tvättmaskinen går varm o ingen mat har han ätit bara druckit lite vatten, men huvudsaken han dricker så är jag nöjd. Pratade nyss me svärmor, dom hade skickat hem 2 st på både Max o Liams avdelning igår 4 tot alltså med magsjuka. Jaja bara hoppas att vi andra klarar oss. Bara jag hemma denna helgen så fick ju lov o bli vab :(


Kör flitigt med handspriten här hemma. Tack o lov för den!

  

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards