Alla inlägg under februari 2010

Av Camilla - 28 februari 2010 14:28

Nu har dom åkt hem igen, känns trist faktiskt, helgen gick så himla fort!! Men trevligt har vi haft!!


Är mäkta imponerad av kusinen han är helt otrolig!! Kan räkna till 100, läsa ord, bokstäver och siffror som står, räkna neråt och hela alfabetet kan han. Helt osannolikt egentligen för han är lika gammal som L alltså bara 2 år!!!

Av Camilla - 25 februari 2010 23:18

Imorgon kommer pappa och systeryster med familj upp =) längtar så efter dom! Inte en dag för tidigt ;) ska bli riktigt roligt och för första gången kommer dom att hälsa på oss i radhuset sen vi flyttade hit.


Ska bli så roligt också att jämföra kusinerna, min minsta och hennes son skiljer det bara 4 dagar emellan =) fast ändå ett helt år haha, det ni!!


Nu är det klart med när fönsterbytet blir också, det är rätt så lång leverans på dom tydligen men V16 ska dom börja iaf. Det ska bli riktigt nice =) Enda nackdelen är att man inte kan ha persienner i fönstren, det är såna fönster som man kan svänga runt helt. Men vi har lite olika bra idéer på hur vi ska ha det och det är en bit kvar..


Till veckan slutar jag tidigt, då blir det en tripp till IKEA!!!! YES äntligen =) då ska vi köpa ny stol till M, en dubbelbyrå till sovrummet och sängborden. Sen blir de nog lite smått och gott kanske :)


That´s all for now!!

Av Camilla - 23 februari 2010 21:54

Vi har fått ett nytt namn på apoteket här i stan, vad tycks?? Här kan man numera handla droger....


  


Älskade lillskrutten glader =)


 

Drar både pulka och mammas väska ;)

   

Utanför våran altan som är helt insöad.

   

Här skulle jag försöka ta mig ut på söndagsmorgonen, massor med snö var det!! Vet inte om bilden och stigen gör det riktigt rättvisa..


  


Storgrabben riktigt glader han med =) massa rolig snö att leka i!



Pappa med snö upp till knäna!! 


  

Av Camilla - 22 februari 2010 18:14

Snön gör mig absolut ingenting, jag älskar snö, men när man inte kan komma iväg till sitt jobb är det inge skoj... Jag skulle egentligen ha jobbat igår, jag gick ut kvart över 7 för att försöka skotta fram bilen (börjar kvar i 9). Det var dock till ingen nytta då jag efter all skottning körde fast i all snö. Fick gå in och klä om, på med termobyxor och ut igen och då hade jag maken med mig. Vi skottade bort mera snö och körde in bilen på parkeringen igen då det inte var någon mening med att ens försöka ta sig iväg. Det var lika mkt snö överallt och plogbilen hade plogat för  utfarten fullständigt när dom plogade den större vägen. Trodde att plogbilen skulle komma i skaplig tid och ploga hos oss så man kunde komma ut, men först klockan 3 på eftermiddagen kom dom och plogade. Så himla typiskt då vi stänger på jobbet klockan 3..

Jaja var inte mkt man kunde göra åt saken tyvärr.


Synd man inte hade en skoter så man hade kunnat åka skoter till jobbet =) hur coolt hade inte det varit? Haha

Av Camilla - 20 februari 2010 20:35

Har min mamma på besök här till måndag =) tittar på melodifestivalen nu. Men vi hörs i veckan.

Av Camilla - 18 februari 2010 22:00

Kanske på lördag, hoppas det!!! Vad säger jag inte för det är hemligt ännu    kanske betyder otur om jag nämner nåt..

Av Camilla - 17 februari 2010 08:17

Våran bärbara dator la av igår, det knäppa är att den fungerade på kvällen men sen gick den inte att starta senare. Har försökt idag med, inget händer. Försäkringen gick ut för 2 månader sedan, vadå typiskt?? Jaja datorn bekymrar mig inte lika mkt som alla bilder!!!!    Det är bara att hoppas att dom går att rädda! En del har jag ju lagt upp här på barnen men det är bara en bråkdel =/


Den här dumma förkylningen verkar inte vilja låta mig vara heller, är riktigt tung i huvudet idag, + allt annat som givetvis hör förkylningar till.. Skulle vilja vila men de ville inte barnen göra.

Av Camilla - 16 februari 2010 09:15

Jag har inte tid att bli sjuk igen =( vaknade imorse dels av en blöt pöl i sängen, M hade kissat på sig i sömnen! Och så när jag skulle prata så kom det inget ljud, försökte ringa maken o fråga så han hade varit på toa innan han gick i säng igår, han förstod ju vad jag menade men de va nästan så jag gav upp istället. Tog lite varma koppen till frukost iaf. Jag tycker verkligen att alla sjukdomar borde ge sig av nu, för så sjuka som alla varit den senaste tiden i detta hem är inte skoj! Jag kan inte vara sjuk nu, det är stört omöjligt. Så oavsett hur jäkla risigt jag mår ska jag åka till jobbet! Om dom inte vill ha mig där får dom skicka hem mig... När jag kom hem igårkväll satt jag i soffan och myste under en filt då jag frös lite, maken tyckte jag var likblek, när jag sen borstade tänderna så såg jag den slående likheten mellan den kritvita tröjan och mig!


Blä för att vara sjuk!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards