Alla inlägg under juni 2011

Av Camilla - 22 juni 2011 21:12

Snart är det midsommar, vi ska ut till svärfar och grilla och äta mat där ute. Kommer bli riktigt trevligt så länge det inte blir mygginvasion i år igen! Barnen leker alltid så fint där ute, knepigt det där med att komma ut "på landet" kan knappt räknas till landet för det är inte alls långt från stan egentligen haha men mysigt iaf =)


Annars då full rulle på jobbet, går väl i 110% typ haha

Ska nog hjälpa Rebecca och hitta nånting bättre och åka i =) hon har 2 bilar men ingen som man kan eller får köra ;)


Min kära cykel går bra iaf, den blir välanvänd den går skytteltrafik mellan willys och jobbet av kamraterna haha


Darling körde upp för A-kort i måndags och klarade det så nu är han lite smått lycklig ;)

 
 

Längtar efter att min MC-jacka kommer också så ska vi ut och glida tillsammans!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards