Alla inlägg under september 2009

Av Camilla - 30 september 2009 20:48

Imorgon är det dagisfotografering, bara en nackdel jag vet inte när =/ måste ringa tidigt imorgon och kolla. Nackdelen när ena lämnar och andra hämtar, jag glömde säga det till A när han skulle hämta dom idag. Har glömt att jag skulle på cellprovtagning idag med, vet inte vad det är med mig Rynkar på näsan har haft så mkt runt mig nu så jag glömmer allt annat totalt.


Pinsamt att jag missade tiden helt, ringde upp men fick inget svar så pratade in ett meddelande iaf. Får försöka imorgon igen. Blir så less på mig själv ibland... *Grr*

Av Camilla - 30 september 2009 09:26

Har lämnat stora grabben på dagis och nu ska jag röja lite hemma innan jag ska lämna L vid 11. Dom ville att jag skulle lämna M tidigare eftersom dom skulle ut i skogen på sin vanliga picknick som dom har på onsdagar. Barnen som M går med verkar trivas bra ihop och L busade lika mkt han med dom och dom med honom Glad


A ringde mig när jag var på jobbet igårkväll, ringde upp honom lite senare. När han kom och skulle hämta barnen på dagis så hade tydligen L balanserat på ett stort träd (som ligger) då han skulle göra precis som dom stora barnen och på nåt sätt ramlat och slagit näsan så blodet forsade. Runt honom så stod en ring med alla barnen och en tjej sprang och hämtade papper. Fröken som sedan försökte torka näsan, blev inte poppis när pappa kom gående då hon höll i honom och skulle torka. L springer alltid och ropar papppaaaa men nu när han inte kunde det så blev han arg.


M var så stolt över sitt nya fodrade regnställ som jag köpte åt honom igår, han blev så snygg och såg så stor ut Skrattande


Nej nu ska jag fortsätta!

Av Camilla - 29 september 2009 10:03

Dom här killarna är så sköna Skrattande


Av Camilla - 29 september 2009 09:28

Idag lämnar jag barnen på dagis 11 och sen ska jag jobba kväll igen, varannan vecka kvällspass har vi. Har inte kollat men jag tror iaf att jag är ledig i helgen. Hoppas på det =)


Tydligen var det riktigt kallt ute imorse, så kallt så karln fick skrapa rutorna. Snacka om att det går fort. Tycker knappt vi haft nån sommar i år. Jag har saknat den iaf. Blev inte alls så mkt bad för min del som jag velat. Barnen hade det ju bra dom badade ju i poolen Cool




Av Camilla - 28 september 2009 20:54

Karln var ute och grejjade i förrådet idag igen, och jag och barnen grävde bort gräsmattan (läs mossan) så nu är det bara jorden kvar. Till våren ska vi lägga nya plattor. Sitter och letar en ny tapet till Max rum, har ju målat där inne men är inte nöjd. Det syns under att det är spacklat =( och bården lossnade så då blir det en ny tapet istället. Antingen blir de Cars, Spindelmannen lr Batman om jag inte hittar nåt annat häftigt nån läcker fototapet kanske. Får spana runt lite mer.


Vi är riktigt sugna på att göra om i badrummet uppe, ska kolla vad det kostar att anlita nån att göra det så får vi se sen när vi isf gör det. Älskar att kolla runt på olika badrum och tapeter osv, så roligt!! Glad

Av Camilla - 28 september 2009 08:38

Det verkar vara jättefint väder ute idag, funderar lite på vad vi ska hitta på. Tänkte iaf åka ut till Maxi en sväng, sen tänkte jag nog kolla lite på Colorama, på tapeter till förrådet när det är klart. Det var synd att vi inte hann med Ullared nu när vi var nere i göteborg. Syster hade fyndat jättesnygga lampor som hon hade i köket därifrån.


Hoppas på att vi får främmande här uppe snart framöver, det har hänt mkt!  ;)

Karln var ute och grejjade i förrådet idag igen, och jag och barnen grävde bort gräsmattan (läs mossan) så nu är det bara jorden där. Till våren ska vi lägga nya plattor där.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards