Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Camilla - 17 januari 2010 18:14

Full rulle här hemma, M har ju åkt på feber och rösten försvinner för honom stackaren. Igår sattes det upp foder och lister här hemma. Idag ja då sattes det upp foder och lister här hemma också. Men nu är det bara taklister till hall och kök kvar!! Gissa om det känns skönt. I köket ska vi göra klart bakom frysen först och sedan måste vi köpa eller fixa nån slags sockel som ska sitta mellan väggen och frysen.


Jag åkte hem tidigare från jobbet idag för att killarna skulle kunna jobba ostört och jag ta barnen. Farmor har ställt upp och varit barnvakt väldigt mycket! Men så är det ju när man jobbar =/


Jobba med spikpistol är nånting jag gillar väldigt mkt :) så otroligt smidigt, och har man kap/gersåg får man så mkt bättre resultat och det går 1000 ggr fortare.


Det har funnits och finns fortfarande en del att göra och mycket andra planer har vi som vi inte talat om för någon =) När vi köpte detta var det totalsanering och renovering som gällde. Det härligaste av allt var ju att man haft heltäckningsmatta överallt även i trappen och allt j***a lim satt kvar! Det krävdes många omgångar med elhyvel och 4 omgångar med slipen innan den blev bra. Men nu är den iaf klar :D



Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards