Alla inlägg den 12 september 2010

Av Camilla - 12 september 2010 19:04

Idag var vi och handlade vårt golv till gästrummet! Hittade även en kanonbra kap & gersåg som har laser och belysning. Farmor köpte den så att vi ska dela med C & L också! Kan inte säga hur glad jag är över detta!! Vi har försökt få En kompis att låna hem en men det är ju i te så lätt och det går inte att få till vinklarna med handsågen så listerna har legat. men direkt när vi kom hem satte vi igång och nu är hallen klar, och nästan hela fodret vid fönstret måste handla lite mer bara. Nyss skulle Vi starta stationära datorn och då gick den inte igång, kul tänkte jag! Båda datorerna lägger av samtidigt vi har annat att lägga pengar på för att bli klara :( A lyckades iaf fixa dammsugaren och stationära datorn han bytte propp på dammsugaren så fungerade den och nu verkar den ok. Så behöver inte köpa ny. Är ju nöjd med den vi har!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards