Alla inlägg den 2 december 2009

Av Camilla - 2 december 2009 21:47

Kom hem från jobbet, började med maten och karln tittade lite i tidningen. Han fick syn på en annons om utförsäljning av kläder så jag skyndade iväg dit medan maken gjorde klart maten och tog barnen. Handlade lite kläder åt M och nya vantar. Åkte hemåt igen, slängde i oss maten och tittade på nya adventskalendern SuperhjälteJul den är riktigt bra, M gillar den säger han, lr älskar den sa han idag    Efter det styrde vi kosen mot köpcentrat och provade ut nya skor som vi köpte till barnen, några som klarar den värsta kylan! För även om det är 6 minus ute så känns det som 20.


I norr känns inte kylan lika bitande hårt, men det har nånting med luftfuktigheten att göra. När vi skulle ta ut barnvagnen så fick vi inte upp bagageluckan, den hade frysit fast helt! Dörrarna satt rätt bra dom med.


Idag började vi utbildningen till kundservice igen, vi har så kul tillsammans vårt lilla gäng =) och både utbildare och gruppchef är toppen! J som utbildar oss ska flytta hit för hon trivdes så bra med oss, hon jobbade i strömsnäsbruk innan. Otroligt modigt tycker jag och hon är jättevälkommen =) Vi var och åt Thaimat tillsammans idag, min chef skulle egentligen ha ätit maten hon hade med och fick lite dåligt samvete då hennes man som också jobbar där hade ätit sin. Men hon smet med ändå. Utanför dörren står ju förstås maken och röker, han frågade lite fint vart hon skulle. -Jag ska bara gå med och titta   


Haha han gick ju inte på det   men hon skulle kompensera med god middag. *s*

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards