Alla inlägg den 29 december 2009

Av Camilla - 29 december 2009 23:45

Hinner inte riktigt med att blogga =/


Julen här hemma blev iaf toppen! Alla rymdes och verkade ha haft jättetrevligt. I lördags fyllde svägerskan år men ville inte firas så vi tog det på julafton istället och igår fyllde makens moster år så då var vi där till sena natten och imorgon fyller lillgrabben 2 år!! Tänk vad fort tiden går, för 2 år sedan låg han fortfarande i magen   


Sen har jag lyckats med det som inga andra gör. Klanten själv   gick i trappen en morgon och hade mina fluffstrumpor och mina mysbyxor som säkert är 2 meter långa!! Och självklart så halkar jag i trappen, slår i svanskotan och åker ner ett par steg. Slår i huvudet och får en lårkaka stor som en handboll (här skämtar jag tyvärr inte) =/ Det var nog en vecka sedan nu och blåmärket är fortfarande lilagrönt.


Mamma kom hit idag och hälsade på, ska ju fira sitt barnbarn imorgon =) nej nu är det dags att säga gonatt.


Hej svejs

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards