Alla inlägg under februari 2010

Av Camilla - 2 februari 2010 08:39

Igårkväll spydde L ner köket, sin säng efter vi lagt honom och sedan i vardagsrummet. Mattorna har jag föst undan för dom vill jag rädda! Men naturligtvis kom det lite på tapeten i köket, härligt!!! För ett tag sedan spillde L ut en hel burk cola i hallen och det sprutade upp på dörrar och väggar, men det fick jag bort allt av sån tur var. Sedan har samma lilla joffa rivit bort en lång remsa tapet i trappen, biten har vi hittat så får försöka pussla tillbaka den med lim.


Känns som att någon tycker vi ska tapetsera om överallt igen....

Nu är jag iaf hemma med barnen idag då karln skulle iväg på viktigt möte med jobb. Sen får det fan räcka, det har varit nog med sjuka barn för en bra stund. Varenda vecka är det någon som hållit en hemma...

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards