Alla inlägg den 13 november 2010

Av Camilla - 13 november 2010 12:50

Igår kom tapeterna som vi hade beställt. På kvällen tapetserade Anders och hans bror, svägerskan var också här men vi var mest moraliskt stöd ;) halv 2 var dom klara. Max sov i vårat rum så han visste inget om vad som pågick, mer än att han tjatat om sina tapeter ett tag och ville vi skulle sätta upp dom :) Han har valt ut fondväggen helt själv. Dom har bra smak mina söner. Liam har också valt ut sin, men det är lite mer jobb där inne innan vi kan tapetsera. Måste ta ner strukturtapeten som är målad först.


Resultatet av Max rum ser ni nedan:

  

Fondväggen är den mörka tapeten med bilarna på.

  

Syns lite dåligt på denna men det är "racerränder" silvrig text Racing, Running.


Rörmokaren var här imorse och drog rören i förrådet och fixade så vi har vatten där ute. Så nu kan vi sätta ihop duschkabinen :)


  

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards