Alla inlägg den 30 november 2010

Av Camilla - 30 november 2010 09:25


Är så less på min visdomstand nu så det finns inte!! I 2 år har den hållt på att växa fram, den har kommit halvvägs >.< jag kan inte äta normalt, tog mig en kvart att äta en halv macka på höjden. Om jag vill ha en banan får jag göra bananpengar. Känner mig som en bebis.. Nää soppor kanske vore nåt. Jag brukar inte ha tandläkarskräck men jag har världens ågren över just denna visdomstand, jag grämer mig så över att dra denna men börjar inte se nån annan utväg. Det är inte så kul när man får så här ont veckor i stöten, sen är det bra ett tag. Tänkte bjuda på en bild hur det ser ut när tandläkaren jobbar ;) haha



  

zzz

Av Camilla - 30 november 2010 09:16

Imorse blev jag väckt klockan 7 av att tjejen som ska sätta tätskikt och kakel plingade på, grabbarna som var här igår kom kvart i 8. Redig tjej som är ute tidigt iaf =) nu har hon tätskiktat halva badrummet med matta. Imorgon ska hon kakla i badrummet.


Just nu är det en enda röra, nu har vi allt kakel i vardagsrummet också för det ska vara varmt annars fäster inte kaklet ordentligt. Snart har vi ju ett helt badrum i vardagsrummet haha.


I början gick det trögt men nu går det undan =)

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards