Alla inlägg den 6 december 2010

Av Camilla - 6 december 2010 21:18

Hmm det känns som att det är onsdag idag, men det är nog bara för att jag jobbat hela helgen haha. När jag vaknade imorse var jag så trött så jag orkade nästan inte gå upp ur sängen. Var så sugen på att sova ut..


Väl på jobbet rullade allt på som vanligt. Idag var det lite extra uppiffat på jobbet då Tele2 kom på besök. Lite tävlingar var det också, vi på l2 hade också en tävling, vi skulle tipsa kommunikatörerna på vad dom kunde erbjuda kunderna. Det blev oavgjort mellan mig och Jesper =)



  


Måste bara säga att jag älskar snön!! Titta så vackert!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards