Alla inlägg den 23 december 2010

Av Camilla - 23 december 2010 18:31

Imorgon är det julafton, som barnen har längtat! Ikväll ska klapparna slås in och läggas under granen. Vi har förklarat att tomten kommer hit och lägger alla klappar under granen på natten när alla sover. 

Max sa att om det inte kommit några julklappar imorgon så är inte tomten värst snäll ;) haha vilka tankar.


Dagen inleds imorgon med julfrukost hos svärmor och sedan ska vi äta här hemma hos oss allihopa =) jag har en julklapp kvar att köpa och det ska vara till julklappsspelet imorgon. Så fort A kommer hem ska jag åka iväg och fixa det. Har köpt hem hårfärg med så ikväll ska jag färga håret, kände att jag ville fräscha upp det lite med ny färg. Skinkan ska griljeras och så ska jag göra knäck =) 


Har saknat mina goa jobbarkompisar denna veckan, blir galen av att vara hemma själv! Om den ena är sjuk så håller jag alltid den andra hemma, men man brukar snabbt ångra sig.. Syskonkärlek är härligt, oftast är det gnabb och slagsmål (men ** slog ju mig först), (extra mkt när man är själv förstås) sen har vi ju trotsen också på det. Oh joy!


Bjuder på en härlig jullåt!


Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards