Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Camilla - 10 oktober 2010 22:15

Medan Anders hjälpte C att sätta upp gips i deras förråd började jag kolla på Indiana Jones efter att jag lagt barnen. Fastnade helt i filmen, jag som skulle måla ute i förrådet. Men i pausen sprang jag ut och målade hela taket i duschhörnan, 1 lr 2 ggr till sen är det klart =) och när Anders kom hem så målade han lite ovanför balkarna. Det blir kanonbra!


Imorgon är det dags att jobba igen med mina kära kollegor. Jobbar kväll mån-ons och dag till tors-fre. Så man kanske får sovmorgon imorgon, vem vet. Hoppas på det.

Av Camilla - 10 oktober 2010 11:22

Idag blir det nog en rätt lugn dag tror jag. Anders och hans bror har åkt till tippen med en massa skräp. Mamma ska åka hemåt igen och vi ska nog åka och kolla lite kakel till badrummet (igen). Trodde ju att vi var överens men när hans bror var här så fick jag veta att det var vi inte. Hmm men nu när jag har visat honom alternativ 2 verkade han med på noterna. Jag har haft båda i lite åtanke hela tiden, men vi får se vad det blir. Först ska vi nog lämna av barnen om farmor är hemma så vi får gå och titta i godan ro. För med våra vildingar i en kakel och tapetbutik får vi inget gjort. Sist fick vi gå ut och sätta dom i bilen =/



Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards