Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Camilla - 11 oktober 2010 21:27

Jag vill verkligen komma nån vart och gå ner igen efter graviditeten, men jag vill inte att min släkt ska vara på mig om detta för då blir det bara fel.


Jag vill ju kunna träna mig och äta rätt men tvivlar på att magen nånsin kan bli platt och fin utan en bukplastik =/ kommer nog bli för mkt löshud efter graviditeterna över *suck* just nu är det för mkt hemma med all renovering som vi håller på med så jag får ta itu med detta när jag känner att orken är här igen och när vi är klara med renoveringen. Kanske ska köra igång i januari?? Helst av allt skulle jag vilja ha en personlig tränare som är med mig every step of the way.


Vad ska man träna, vad är mest effektivt? Är inte ute efter att bygga muskler på nåt gym. Jag vill BRÄNNA fett!!! Min kropp har inte så lätt för att gå ner så jag måste kombinera på nåt bra sätt. Jag vill träna upp magen, magen och dessa underbara love handles som dom kallas :(

Av Camilla - 11 oktober 2010 09:28

Idag är det kallt ute, klockan är halv 10 och frosten ligger kvar på backen ute. Gäller till att klä barnen och sig själv ordentligt.


Det blev aldrig att vi kom iväg och kollade kakel igår, dom hade tydligen stängt =/ Får ta det i slutet av veckan när jag slutar tidigare istället.

Läste Aftonbladet igår, det första som kom upp på förstasidan var att våldtäktsmannen slagit till igen i Örebro. Ett misslyckat våldtäcktsförsök då det var en som såg honom och avbröt det hela. Sen hade han en stund senare en bit bort överfallit nästa och fullbordat det hela. Usch jag blir så less och äcklad. Hoppas dom får tag på idioten snart!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards