Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Camilla - 14 oktober 2010 21:09

Skickat iväg beställningen på alla saker till badrummet: badkar, kommod spegelskåp och sidoskåp.


Taket färdigmålat.


Påbörjat målning ovanför balken

Målningen klar, nu syns det ingen skillnad alls =)

Färgen ville dock inte försvinna från fingrarna haha så här får jag tydligen se ut tills den försvinner. Snyggt va ;D      

Av Camilla - 14 oktober 2010 18:03

Idag slutade våran Ingegerd, hon ska flytta upp till övervåningen, hon kommer vara saknad nere hos oss. Men du kommer nog trivas kanonbra med din nya tjänst =) hon hade dessutom med en gudomligt god cheesecake, riktigt gott.


Rebecca berättade idag att det varit ett nytt våldtäcktsförsök imorse i Örebro, kanske att det är 2 gärningsmän ändå? Eller en copycat, sammanträffande ja vem vet?


Ska grejja lite i förrådet nu sen, slänga iväg beställningen också kanske :D


På lördag fyller min Anders år, sen kommer tiden bara rusa iväg och det snart vara jul =) Jag längtar redan nu ;) haha. Handla julklappar och gå titta på stan i skyltfönster, för att inte tala om att julpynta. I loooove it!


  

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards