Alla inlägg den 17 september 2009

Av Camilla - 17 september 2009 18:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla - 17 september 2009 18:50

Var nere på babyproffsen (favvoaffären där vi handlar allt sånt) och hörde med dom om dom olika sorterna som var bäst. KidFixen är samma stol som Plus men med isofix fästena på. Det är samma bredd där man sitter.


Max har provsuttit den och är jättenöjd, tur är väl det eftersom det är han som ska sitta där Oskyldig

Av Camilla - 17 september 2009 08:02

Hade slängt ut en barnvagn som vi inte använde längre och en bilstol som äldsta grabben vuxit ur. Och sålt av det. Nu återstår bara en sak, ska ju köpa en ny bilstol till honom. Har spanat in en stol som heter Britax Römer KidFix som verkar kanonbra som det lutar åt att vi kommer att köpa. Jag tror att det är en liknande som ni har Linda, såg nu att det också är en Britax.

Har bara haft Britax hitills och jag är jättenöjd!


   Så här ser den ut och så är det med isofix fästen som vi kan fästa med i bilen (kan användas i bilar som inte har isofix också.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards