Alla inlägg den 23 september 2009

Av Camilla - 23 september 2009 21:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla - 23 september 2009 21:45

Sitter och kollar på det nu, såg intervjun med Mats Alm har inte sett den förut men jag måste säga att han var inte trovärdig! Det kändes inte ärligt på nåt sätt. Men det är min mening, spännande avsnitt är det iaf.


Klart du får länka till min blogg Ullis, jag länkar gärna till din med om jag får?


Menar du ifall jag kan vända mig till nån läkare på jobbet Linda? Jag måste vända mig till vårdcentralen och hoppas på att dom tar emot isf. Men nu jobbar jag bara imorgon så det får lov att gå!

Av Camilla - 23 september 2009 20:30

Nu har jag fixat undan här hemma så det inte står massa saker från förrådet och väntar till vi kommer hem, anders är ute i förrådet och fixar. Igår satte han upp isolering i halva förrådet och nu håller han på och montera upp gipsskivor och så kom snälla kusinen till mannen hit och hjälpte till nu ikväll med skivorna.


Är så glad att det händer saker, man behöver inte säga till lr "tjata" om att nåt ska bli gjort. Han har överraskat mig många gånger sen vi köpte radhuset Glad är så glad över det. Min älskling är så duktig!


Imorgon efter jobbet åker vi neröver, till gbg så ska packa lite senare ikväll kikar på superstars nu. Har åkt på en förkylning  men kan inte bli så sjuk så jag måste stanna hemma :( då måste jag ju ha intyg från första dagen. Imorse kändes det som att någon tagit en stekpanna och slagit mig i huvudet med den Skrikandes var så trött så jag gick och la mig i vilorummet på första rasten. Hoppas på att man blir frisk tills man ska börja jobba igen på tisdag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards