Alla inlägg den 21 september 2009

Av Camilla - 21 september 2009 17:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla - 21 september 2009 07:07

Jösses vad trött jag är. Är inte van att gå upp kvart i 6. Känns som att jag fortfarande halvsover. Hade varit gött att gå och lägga sig nu en 2 timmar och krypa ner i sängen med det gosiga duntäcket. Men man kan ju inte få allt Cool 

Helgen var underbar! Har haft så trevligt. Karlarna drog ut och golfade igår, 36 hål tänkte dom gå. Det skulle ta lika lång tid som 18 var det någons man som sa. Men jag tyckte det tog lika lång tid som vanligt Tungan ute, fastän dom åkte golfbilen. Men min karl kom hem efter 18.


Hade stor tvättdag igår, jösses vad tvätt det hade blivit, fastän jag tycker man tvättar och tvättar hemma. Men nu är all tvätt borta och vikt! Fick veta igår att vi kommer få nya fönster i november. Vårat hus är det första dom tar och sen tar dom resten i vår. Skönt att vi får innan jul, så man får upp fönsterfoder (har ju slitit bort dom gamla iom att det ska bytas ut) det ska bli 3 glas fönster som man inte kan öppna i mitten och som man kan svänga runt, enkelt när man ska putsa fönstren sen Flört och så slipper man skit emellan fönstren. Me like!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards