Alla inlägg den 25 september 2009

Av Camilla - 25 september 2009 23:04

Var ju på begravning idag, och det var riktigt kämpigt =/ jag visste att jag skulle gråta, är väldigt känslig.. Jag och syster satt och luta oss på varandra och stöttade. Man ska ju sjunga också, tårarna i ögonen gjorde att man inte såg nåt men försökte så gott jag kunde och så länge rösten inte brast för mig. Begravningen var jättefin och prästen kanonbra!


Pappa och Kjerstin passade vildarna medans vi var på begravningen, hade gått jättebra, först när vi kom tillbaka började bråket och gnället dom sinsemellan. Varför är det så?


Kom ut till syster sent igår, resan ner gick jättebra! Snacka om att dvd och film i bilen är ett stort plus!! Annars skulle man inte kunna åka så lugnt och fridfullt. Har sovit här inatt och blir kanske sovande hos dom tills vi åker hem.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards