Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Camilla - 7 oktober 2009 19:09

Tror ni inte att L ramlat på dagis idag, och slagit vadå jo näsan förstås! Det verkar som att det är det enda han slår i hela tiden, han hade blött massor och rätt länge men sedan hade det gått över. Men sen så hade han gått ute på gården och det började rinna blod igen. Dagis ringde upp mig och berättade detta, jag var på väg hem knappt efter vi lagt på luren! Så åkte väl 1½ timme innan jag skulle sluta egentligen men dom la in vab. Då han slog i näsan så pass illa och hårt igår när han ramlade från soffan och landade med näsan på bordet ville vi åka in och kolla så han inte brutit nånting. Vi kom in på VC och dom kände och tittade lite, sån tur är så har han inte några skador så sett. Men han är blå över näsan så det syns ju vart det träffat och det måste ha gjort bra ont!

 

Imorse när jag lämnade barnen så pratade jag med fröken på Ms avdelning, en annan fröken från Ls avdelning hade ringt upp henne igårkväll hemma och berättat vad som hänt. Hon såg väldigt allvarligt på det och dom skulle ha ett möte på dagis på morgonen med alla barnen. Och så skulle dom kolla till honom lite extra. Är så nöjd med det dagiset och med alla fröknarna!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards