Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Camilla - 17 oktober 2009 10:51

Alla tips tas vänligen emot!! Har så jäkla ont! Kan knappt röra mig igen. Det är 3e gången inom en vecka nu. Fattar inte vad det är frågan om. Kan inte vrida på huvudet över huvudtaget.


Mamma hade ringt igår kväll när jag var kvar på jobbet, hon hade tydligen cyklat omkull. Glasögonen hade gjort ett jack i näsan och antingen stukat ett finger lr brutit det. Det vet dom inte än plus massa skrapsår och blåmärken. Trots allt så gick det bra. Hon var hemma strax innan 12 igårkväll så pratade med henne då. På nåt vis hade hjulet fastnat och hon flugit av cykeln.


Lyssnar på spotify nu och jag och L diggar lite musik. Maken är med M på bollträningen. Tråkigt att det är sånt skitväder!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards