Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Camilla - 20 oktober 2009 18:17

Har bara inte orkat skriva och känt att jag haft riktig tid till detta Glad nacken värker fortfarande och jag trodde jag skulle åka på whiplash igår. A körde bilen och minsta lilla ryck så trodde jag den skulle gå av!! Ryggvärk okej det kan jag ta, men man känner sig rejält handikappad när man inte kan röra nacken. Det är ju ingen höjdare att sätta sig och köra bil när man inte kan vrida nacken och kolla ifall det kommer några bilar, så i helgen vågade jag inte sätta mig i bilen och åka till v-ås. Var hos C&L ist och barnen lekte av sig åkte iväg och solade en sväng också. Karlnarna spelade golf för vad som troligtvis var sista gången för i år.


Har bytt ut mina kuddar mot en tempurkudde, och det har blivit lite bättre men långt ifrån bra ännu.

Till helgen ska vi åka till min mamma och hälsa på, åker på lördag. På fredag ska vi fira N som fyller år och så ska M få gå på sin bollträning innan vi åker Glad



Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards