Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Camilla - 14 oktober 2009 20:18

Det blev inge fönsterbyte i år Rynkar på näsan tydligen hade det företaget planerat att sätta in en altandörr som är 11 cm smalare! Dom kunde inte göra större mått sa dom. Men vi har inga onormalt stora dörrar.. Så synd att det blev uppskjutet. Vi har ju inga fönsterfoder så det blåser in kallt. Får försöka lösa det provisoriskt istället. För det är helt onödigt och dyrt att köpa nya foder runt alla fönster som sedan rivs bort i början på nästa år! Det var därför jag inte kunde somna härom natten, låg och huttra i en timme innan jag somnade. Höjde upp elementen och klädde på mig, karln vaknade och undrade vad jag höll på med Skrattande

Av Camilla - 14 oktober 2009 16:29

Nya stövlarna Glad


Ullis: Finns att köpa på skopunkten Flört jag kan t.o.m köra bil i dom! Jag som har så svårt för klackar Cool

Av Camilla - 14 oktober 2009 13:38

Försöker med detta men får inte ordning på det =/ hade knäppt kort på skorna och skulle messa upp men har försökt 3 ggr nu och får bara felmeddelanden tillbaka, jag gör ju som det står så förstår inte problemet.

Av Camilla - 14 oktober 2009 13:26

Jag ska få börja på kundservice igen =) blir nog bra detta!! Börjar utbildningen om 4-5 veckor. Positivt också är att det är kortare öppettider på kvällar och helger. Vilket passar mig alldeles utmärkt!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards