Alla inlägg den 12 november 2009

Av Camilla - 12 november 2009 22:13

Ullis hittade ingen som var exakt lika men nästan, samma motiv på brooklyn bridge och allting men lite andra färger lr svartvit Glad funderar på att ha den som fondvägg ute i förrådet/gästrummet. Har inte köpt den ännu dock. Kollar runt lite på olika som vi kan tänka oss där ute så får vi se vad vi bestämmer oss för! Har hittat en tapet som vi skulle vilja ha på 3 väggar och funderar på om denna skulle passa som fondvägg till.


Tack Linda för idag hade jättetrevligt Glad M hälsade och sa att han tyckte också det var jättetrevligt att träffa dig, inte dåligt för att komma från min lilla surplutt Flört


  



Av Camilla - 12 november 2009 18:40

Idag ska mina lortiga ungar ta ett välbehövligt bad! Glad Så mamma slipper skämmas och mena att dom har blivit lite mörkare i hyn och inte att dom är smutsiga! Vet inte om dom skulle tro mig dock!


Imorgon ska dom tillbaka till dagis, idag har jag varit ledig så då fick dom vara hemma. Jag och Linda käkade på stan och kollade runt lite i affärer och släppte sedan av Linda som skulle hämta upp barnen på dagis och sedan ta syskonkort. Efter det åkte jag ut till Ica Maxi men när jag kom fram dit och stängde av bilen, så hörde jag hur det snarkade. Båda 2 hade tvärslocknat. Åkte runt en stund och gick sedan in på Rusta och kollade där, hittade fototapeten som jag vill ha Linda, jag har inte sett att dom haft det där förut. Tack för tipset Glad


Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards