Alla inlägg den 20 november 2009

Av Camilla - 20 november 2009 17:53

Efter lunch idag så fick vi besked att vi var tvungen att hoppa tillbaka upp på supporten och avbryta utbildningen. Dom nya på kundservice hade tydligen inte fått fulla utbildningen och dom ringde ner våran hjälpkanal fullständigt så dom fick order att göra nåt. Så dom ska gå klart sin utbildning nu innan vi kan börja där igen. Förstår inte att dom inte fick gå klart den första gången vilket vi trodde men men. Troligtvis tors lr fre nästa vecka ska vi ner igen. Men vi ska fortsätta gå dag. Fick igenom det iaf, kan ju inte hålla på att ändra tider med dagis hur mkt som helst.


Fick ju förvarna dom inför utbildningen att jag skulle meddela tider med kort varsel men inte trodde jag väl att det skulle bli på eftermiddagen dagen innan vi fick veta.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards