Alla inlägg den 27 november 2009

Av Camilla - 27 november 2009 09:14

Eftersom jag är hemma och vabbar då barnen är genomförkylda så har A lovat att köra mig till jobbet efter han slutat då vi ska ta bussen därifrån. Kanske hinner äta lite julmat också


M har inte kommit in till oss på natten nån gång sen han fick nya sängen. Det hände ju inte så jätteofta förut heller men ibland. Det roliga var att jag träffade ju Sandra när vi var i västerås och dom hade också köpt en kura säng till T när dom var där 

Dom är ju så himla smarta! Kommer bli perfekt sen när man vänder på den, lite mer yta att röra sig på. Och nu har vi ju fått bort skänken så det blev mkt större inne på hans rum.


Vi ska rensa bort lite leksaker som inte används nån dag när vi har barnvakt, kan va skönt att få lite ordning och så får dom ju snart en massa nytt

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards