Alla inlägg den 17 november 2009

Av Camilla - 17 november 2009 20:06

Nu har vi helt tomt på en vägg i M´s rum, i garderoben som är inbyggd i väggen var jag iväg och köpte en back elfa förvaring. Så himla praktiskt! Har köpt sån och har i våra garderober som man kan bygga på hög och göra olika kombinationer av Glad idag monterade vi ihop den och ställde in i hans garderob och gjorde iordning lite. Känns otroligt skönt, så småningom ska vi sälja den fristående garderoben också och ställa en till elfa i den inbyggda. Blev så mkt mer yta där inne nu!


Sen till en person så kan du ju höra av dig när du känner för det, då det aldrig passar när en annan ringer. 

  

Börjar iaf utbildningen imorgon =) ska bli nice!

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards