Direktlänk till inlägg 20 november 2009
Efter lunch idag så fick vi besked att vi var tvungen att hoppa tillbaka upp på supporten och avbryta utbildningen. Dom nya på kundservice hade tydligen inte fått fulla utbildningen och dom ringde ner våran hjälpkanal fullständigt så dom fick order att göra nåt. Så dom ska gå klart sin utbildning nu innan vi kan börja där igen. Förstår inte att dom inte fick gå klart den första gången vilket vi trodde men men. Troligtvis tors lr fre nästa vecka ska vi ner igen. Men vi ska fortsätta gå dag. Fick igenom det iaf, kan ju inte hålla på att ändra tider med dagis hur mkt som helst.
Fick ju förvarna dom inför utbildningen att jag skulle meddela tider med kort varsel men inte trodde jag väl att det skulle bli på eftermiddagen dagen innan vi fick veta.
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
|||||||||
2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | |||
9 | 10 | 11 |
12 | 13 |
14 | 15 |
|||
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | |||
23 | 24 |
25 |
26 | 27 | 28 | 29 | |||
30 |
|||||||||
|