Alla inlägg under september 2009

Av Camilla - 15 september 2009 22:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla - 15 september 2009 18:36

Tänkte ju att jag och Linda skulle ta en promenad men ist kom hon förbi och vi fikade lite. Det slutade med att hon hjälpte mig att röja undan bland pärmar och kartonger som vi tagit in från förrådet (otroligt glad för hjälpen var ju inte därför du kom men TACK =)). Ska upp med dom på vinden ikväll om karln hemma orkar :) och så tittade vi på massa gamla bilder som vi hittat igen. Jösses ska man skratta lr gråta? 20 kg lättare lr nåt =/ jaja man har ju fött 2 vackra barn och så är de ju dom där dumma sambokilona, skyller på det Flört


Linda jepp du är trogen läsare men du har det ju redan Tungan ute nej nu kallar jobbet igen. Ha de gött alla!!


Vicktoria, jag messar lösen till dig sen, har inget batteri kvar i mobilen =)

Av Camilla - 15 september 2009 09:18

Vissa inlägg kommer jag att skydda med lösenord men det är bara i sällsynta fall. Ni som vill ha det, skriv en kommentar. Det är inte hemligt men jag vill inte att obehöriga ska komma in och läsa. Alla mina trogna läsare får det självklart ;)

Av Camilla - 15 september 2009 09:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla - 15 september 2009 08:55

Ska snart göra iordning barnen för att gå till dagis, lämnar dom klockan 10 sedan kanske jag och Linda skulle ta en promenad. Kan vara skönt att komma ut lite innan man ska sitta på jobbet till 21 ikväll.


Hoppas att vi kan få upp lite kartonger på vinden idag, igår vart det så sent innan jag kom hem och då orkade inte A. Blir så stökigt när man har några kartonger som står inne igen, jag klarar inte av att få upp dom för den livsfarliga trappen själv!


Slängde ut lite saker på annons igår så hoppas att det blir sålt snabbt. Lite mindre att ha stå isf, det tar ju lite onödig plats i förrådet :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards