Alla inlägg under november 2009

Av Camilla - 6 november 2009 09:16

Min äldsta son var helt överlycklig igår över att det snöade. Farfar och han skulle åka pulka för det hade han lovat så fort det blev snö. Försökte förklara lite fint att man kan inte åka pulka än, det måste ligga mkt snö på marken så att det är vitt. Men inte ville han vänta på det Glad Jag längtar också efter snön. Riktig nysnö som knastrar under fötterna vill jag ha! Göra snöänglar och snöbollar. Man blir som barn på nytt Flört


Saknar att köra scooter massor, det är det absolut roligaste som finns!! Ett hus i fjällen med scooter vore grejjer Skrattande min man har aldrig åkt det. Så måste ju ta med honom och göra det nån gång.

Av Camilla - 6 november 2009 09:00

Idag kommer pappa och kjerstin hit över helgen från gbg Glad ska bli så roligt att träffa dom igen. Och M ser fram emot det, L blir nog lite avvaktande till en början. Det händer ju inte såå jätteofta att man träffas, det är en bit emellan. Ska dammsuga av här hemma igen!! Drar den här hemma varje dag oftast för det kommer in så mkt grus och skit direkt. Så det ser ju ut som att den stått undangömd i en vecka fastän man gjort fint dagen innan. Sen håller ju karln på i förrådet så man får vita fina fotspår och damm in på matta och golv. Inhandlingen för helgen gjorde jag sent igårkväll. Har så mkt att göra idag ändå =/ väntar på att de skulle komma en sotare och göra rent här hemma men han kommer mellan 10-12 och då måste man vara hemma. Tänkte passa på att städa under den tiden.


Känner mig som låten i djungelboken: Var nöjd med livet och allt det ger, bekymmer sorger och besvääääär *trallar*

För det är jag! Det enda som fattas är ett jobb som jag trivs med här i stan. Hoppas hoppas!!

Av Camilla - 4 november 2009 21:05

Det kom lite snöflingor iaf, även om dom inte låg kvar på marken så syntes spåren på bilarna. Det var vitt på hela taket. 1,5 grad var de när jag åkte hem, ska tydligen bli "snöoväder" på torsdag och dom hade utfärdat en klass 1 varning. Vi har bytt till vinterhjul på båda bilarna, så vi är förberedd iaf =)


Nu är jag ledig resten av veckan, ska bli så najs!!

Av Camilla - 3 november 2009 09:33

Man kanske ska passa på att städa lite på övervåningen medan barnen tittar på chuggington. För på nedervåningen får jag inte dammsuga, då får jag skäll av äldsta Glad får hoppas att inte minsta får för sig att klättra upp medan jag städar. Visst han klarar det upp galant, men han vet inte att han själv inte kan gå ner själv ännu. Han trippar rätt ut. Nej nu ska jag göra nåt iaf =) sen ska vi ut och leka lite.


Tänker på Linda som är uppe med minstingen på sjukhuset. Hoppas hon kryar på sig snart!

Av Camilla - 2 november 2009 20:12

Funderar seriöst på att åka in och ta lite prover imorgon. Är så trött och slut i kroppen hela tiden så jag håller på att somna på jobbet och hänger över bordet  lr i stolen. Detta har pågått på tok för länge nu (flera flera veckor), nånting är det ju som det beror på. Men vad??

 

Vill veta om det är nåt som man saknar lr behöver ta extra. Känns inte som att jag kan sköta mitt jobb ordentligt som det är nu.

 

Jaja får se hur jag gör..

Hemma från jobbet nu, barnen ligger och vi kollar på Simon & Thomas.

 

Jobbar bara onsdag denna vecka och så är jag ledig resten så det ska bli riktigt skönt.

Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards