Alla inlägg under oktober 2009

Av Camilla - 13 oktober 2009 09:08

Allting är inte alltid som det ser ut, första tanken var att det var en med snuskig fantasi. Men det förvandlas till nånting häftigt. Så himla bra gjort och ett gott skratt får man av denna Glad


Av Camilla - 13 oktober 2009 09:02

Trots att så trött som jag borde vara på grund av allt gäspande igår så kunde jag förstås inte somna, låg och vred och vände på mig i över 1 timme, så himla typiskt. Men tror att det var att jag var lite för uppe i varv efter jobbet. Det är ganska svårt att slappna av. Speciellt efter att det har ringt som sjutton hela dagen.


Men när jag väl somnade så sov jag väldigt skönt Glad

Tack patrik det var snällt av dig ;)

Maddie skönt att höra att det är fler som lider av detta "syndrom" en annan rolig sak är att de smittar av sig, fick både mamma att börja när vi pratade i telefonen och maken började gäspa för fullt han med.

Av Camilla - 12 oktober 2009 23:06

Idag har jag nog slagit guiness rekord! Har nog gäspat minst 3000 ggr, och kan inte sluta, det känns inte som en riktig gäsp hur jag än försökt. Riktigt irriterande. Man kan väl få gäspa ordentligt högst 3 ggr och sen får det räcka!


Nej nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att man är piggare imorgon. Nyss hemkommen från jobbet nu. Farmen är fixad för kvällen ;)

Av Camilla - 11 oktober 2009 20:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla - 11 oktober 2009 00:23

Linda och familj kom hit idag, C hjälpte min make att få upp socklarna i köket, såå himla nice. Dom har jag velat få upp länge och "hotat" med att sätta upp själv haha Glad men det har varit större och viktigare saker i första hand hela tiden. Sen kom Robin och hans kompis snoddas som M sa att han hette men det var ju egentligen Simon! Dom förberedde för att dra el i förrådet och isolerade och satte mera gipsskivor. Jag och Linda tog itu med matten, det var riktigt roligt först när man fick rota fram allt i bakhuvudet som man stoppat undan för en 6 år sedan lr när de nu va! Karln min skakade på huvudet och undrade om jag på allvar kom ihåg allt detta! Tror jag ska sätta karln på kurs på detta han med, och han ska inte få nån hjälp av mig, *s* lite skratt bör jag väl ha rätt till iaf Flört

 

Har haft en toppenkväll! Men kommer aldrig mer beställa några vårrullar från en pizzeria. Fy tusan smakade torsk som såg ut som om den var inlindad i hö. Ska hålla mig till sallad lr pizza hädanefter..! Skrikandes

 

Tack för en underbar kväll alla, nu ska jag upp och lägga mig, karln har väl svimmat av redan. Undrar om jag får sovmorgon imorgon bitti? Hmm återstår väl att se, maken fick imorse och sov ändå 1 timme igårkväll. Får väl se hur pigg och glad han är innan man lägger in stöten Flört

 

Ullis, kan ju glädja dig med att mina 2 barn låter som 20 minst!! Finns inga barn som låter mer än dom, konstant!!! Trodde jag fått tinnitus häromdagen, hörde ett konstant brusande i 4 dagar. Men nu tror jag äntligen att det gått över, hör det bara när det är tyst, vilket inte är så ofta märker bara av det när man lagt sig i sängen och ska sova.

 

Vicktoria har haft Kavat till minsta barnen som första sko och dom var bäst att gå i. Men annars vet jag inte om jag märkt någon skillnad. Kan ju inte säga att jag går och handlar märkesskor speciellt ofta dock..

Av Camilla - 10 oktober 2009 11:14

Ännu en film som jag vill rekommendera! Såg den i förrgår och den var kanonbra, mkt action och spänning. Precis sånt som jag och karln älskar Glad tur att vi har lika filmsmak!


Av Camilla - 10 oktober 2009 11:06

Den första Twilight filmen tyckte jag var så himla bra!! Nu kommer snart 2an på bio, lägger upp trailern här. Den verkar också jättespännande. För er som inte sett den tycker jag helt klart att ni ska kolla på 1an men kika på trailern så får ni en inblick av 2an =) Både jag och maken tyckte den första var kanonbra!



Av Camilla - 10 oktober 2009 10:45

Igår köpte jag nya höstskor till barnen och ett par stövlar som går till knäna till mig själv, riktigt snygga! Och barnen älskar sina nya skor Glad L skulle ha sina på sig inne och gå omkring i, tog man av dom blev han vansinnig! Gav 440:- för alla tillsammans, fyndade dessa på skopunkten. Jag köper hellre ett par skor till barnen som håller sig lika bra som märkesskor men betalar mkt mindre. Tänkte lägga upp bilder på dom sedan.


Nu är maken och M på skoj ohoj gruppen (lek och bollträning) M tycker det är jätteroligt, jag köpte en sportflaska med Cars igår som han har vatten i. Mäkta stolt över denna var han, tror han kände sig lite mera vuxen. Hela tiden drack han ur den igår och han kunde knappt släppa den för att gå på toaletten, ifall L skulle få för sig och ta den.


Snart fyller maken år också, har hittat vad jag ska köpa för present till honom nu, och sen ska jag leta present till N. Dom närmsta månaderna nu kommer det bli mkt kalas och saker som ska handlas.


Presentation

Omröstning

Vad föredrar ni? Köpa bostad och renovera själva eller köpa färdiggjort för dyrare peng?
 Jag köper ett ruckel och gör om allt själv!
 Köper ett som bara behöver omtapetseras eller målas
 Begagnat utan ändring. Det kanske inte är så snyggt men det duger som det är
 Jag köper ett nybyggt hus och väljer själv hur jag vill ha det
 Ett begagnat hus men som är totalrenoverat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards